Miből áll és mik a legfontosabb lépések?
Az Ügyfél útja egy maximum két hónapos program, mely 3 fontos lépésből és a lépések közötti önállóan elvégzendő feladatokból áll.
1. lépés: Regisztráció
Miután megnézted a YouTube csatornára feltöltött videóinkat és/vagy részt vettél valamelyik havi ingyenes webinárunkon, amelyen egy-egy olyan témát dolgozunk fel, amely sokat segít a sikeres Ügyfél útja kidolgozásához, már tudni fogod, hogy neked való-e a programunk vagy sem.
Azt is tudni fogod, hogy van-e kedved velünk dolgozni, mert látni fogod, miként válaszolunk a kérdésekre, mi a véleményünk bizonyos vállalkozásfejlesztési témákról, en bloc érezni fogod, van-e kémia vagy sem.
Amint döntöttél, ne hezitálj, regisztrálj a honlapunkon az ugyfelutja.hu alján lévő párbeszédben a számlázáshoz szükséges adatok megadásával.
Ezzel automatikusan fel is iratkoztál az első, hat emailből álló email szekvenciára, amely arra hivatott, hogy segítsen feltérképezni a legfontosabb állomásokat az ügyfél útján.
2. lépés: Stratégiai konzultáció
Ez a szíve a programnak, egy négy órás, élő, személyes, max. 2 fős workshop jellegű konzultáció – minden elméleti elemet azonnal gyakorlatba ültetünk.
A Business Model Canvas első négy mezőjét dolgozzuk ki, különös tekintettel az értékajánlat és célcsoport meghatározására. Amikor ez megvan, a disztribúciós és kommunikációs csatornák magától értetődőek lesznek, ahogyan maga a kapcsolat is, amit a potenciális és meglévő ügyfeleiddel építesz.
Az üzleti modell adja meg azt a vázat, amit tartalommal töltünk fel. Nincs kőbe vésve, mert hatnak ár a piaci körülmények és szereplők, a saját élettörténéseink és megváltozott céljaink. De ha jól meg van fogalmazva az üzleti modell adja a stabil hátteret, amelyre építkezünk.
3. lépés: Összegző konzultáció
A stratégiai konzultáció után jön a megvalósítás szakasza, amelyen még aktívan kísérünk, de a valódi lépéseket és döntéseket te hozod meg.
A feladatok ismét email formátumban érkeznek, de a kommunikációt egy Google Drive-on lévő dokumentumra tereljük, ahol minden fenti mezőhöz feladatokat rendelünk, határidővel és konkrét cselekvési tervvel. Az eddigi leghosszabb dokumentum majdnem 90 oldalas. Ez a vállalkozásod bibliája. Mindent tartalmaz, amire szükséged van ahhoz, hogy sikeres céget építs.
Egyszer kell megcsinálni nagyon jól, odafigyeléssel és hittel, utána már csak apró finomítások szükségesek.
Az összegző konzultáció után sem hagyunk magadra
Megmarad a doksi, megmarad a Messenger csoport, ahol kommunikálunk, és megmarad a kapcsolat. Árgus szemekkel figyelünk, jelezzük, ha valami anomáliát látunk, illetve lelkesen terjesszük az igét az ismerőseink között és a közösségi média platformokon.
Olyan érzésed lesz, mintha csendes csapattagokat kaptál volna, akik támogatnak, motiválnak, szakértelmükkel fejlesztik a céged. Kell ennél több?